Zwrot towaru

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. W przypadku zwrotu zakupionego towaru:

  1. Pobierz nasz formularz zwrotu towaru.

  2. Wypełnij formularz i po jego podpisaniu dołącz do przesyłki.

  3. Wyślij paczkę na adres:

mebleidrewno.pl

Żelków Kolonia ul. Paskowa 27

08-110 Siedlce

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu.

Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij więc podpisać formularza zwrotu.

Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona).

Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania.

Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.


Wymiana towaru

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony produkt okazał się niezgodny z Twoimi oczekiwaniami, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.


Reklamacje

Chcesz zgłosić reklamację?

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  1. Pobierz nasz formularz reklamacji towaru.

  2. Wypełnij formularz i po jego podpisaniu dołącz do przesyłki.

  3. Wyślij paczkę na adres:

mebleidrewno.pl

Żelków Kolonia ul. Paskowa 27

08-110 Siedlce

 

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji. Nie podpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij więc podpisać formularza reklamacji.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona).

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy. Pamiętaj, że koszty wysyłki towaru zwracamy do wysokości kosztów najtańszego, zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez nas. 

Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.